Jeśli chcesz zarejestrować się w najlepszej usłudze Apple iPhone, należy wziąć pod uwagę kilka czynników.
Te czynniki zapewnią maksymalne wykorzystanie kontraktu. Jednym z najważniejszych elementów umowy jest częstotliwość opłat za telefon. Podobnie jak w przypadku większości telefonów komórkowych, im częstsze są opłaty, tym mniej oszczędzasz na dłuższą metę. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o innych czynnikach, które powinieneś wziąć pod uwagę.
W większości przypadków nie możesz zmienić dostawcy po zarejestrowaniu się w usłudze iPhone’a w jednej konkretnej firmie. Nawet jeśli musisz przenieść się w nowe miejsce, poniesionych szkód nie można usunąć z telefonu. Jedyną dostępną opcją w tym przypadku jest uiszczenie dodatkowej opłaty za naprawę ekranu iPhone’a. Ta dodatkowa opłata może być równa lub nawet wyższa niż koszt wymiany poza gwarancją, w zależności od okoliczności.
Niezależnie od zamiarów i celów musisz wiedzieć, czy Twój iPhone jest objęty gwarancją Apple, czy nie. W większości przypadków im tańszy iPhone, tym lepsza gwarancja. Będziesz musiał zachować pokwitowanie dla wszystkich swoich iPhone’ów, aby móc złożyć reklamację, jeśli doświadczysz jakiegokolwiek uszkodzenia lub wypadku podczas korzystania z iPhone’a na warunkach gwarancji. Będziesz mógł również skorzystać z tego samego poziomu usług naprawczych, jaki otrzymałeś w ramach pierwotnej gwarancji.
Istnieją specjalne przypadki, w których ubezpieczenie Apple iPhone pokryje szkody wyrządzone telefonowi, nawet jeśli naruszą one warunki gwarancji.
Należą do nich pęknięte ekrany, uszkodzenia spowodowane zalaniem wodą i wypadki. Będziesz musiał skontaktować się z konkretnym ubezpieczycielem Apple iPhone, aby dowiedzieć się, jakich dokładnie szkód możesz się spodziewać. Najprawdopodobniej, jeśli jest https://serwisproduktowapple.pl/SerwisiPhone/11/wymiana-szybki-iphone to uszkodzony ekran, możesz go wymienić za darmo lub bardzo niedrogo, w zależności od tego, ile wart był uszkodzony ekran. Jeśli uszkodzony ekran był częścią konstrukcji telefonu, możesz uzyskać zamiennik, ale nadal powinieneś skontaktować się z konkretnym dostawcą.
Jeśli nie masz gwarancji Apple lub nie jesteś objęty taką gwarancją, możesz ogólnie korzystać z dowolnego z wielu dostępnych zewnętrznych dostawców usług iPhone’a. Za niewielką opłatą te osoby trzecie zajmą się wszystkimi niezbędnymi naprawami iPhone’a, które zwykle obejmują naprawy ekranu, wymianę baterii i aktualizacje oprogramowania. Wspaniałą rzeczą w tych zewnętrznych centrach napraw jest to, że zazwyczaj oferują one całkowicie bezpłatną naprawę iPhone’a, w zależności od okoliczności. Oprócz oferowania bezpłatnej naprawy iPhone’a, firmy te zazwyczaj oferują również zupełnie nowy zamiennik iPhone’a za darmo. W wielu przypadkach możesz zaoszczędzić nawet dwie trzecie ceny detalicznej, zatrudniając kogoś do naprawy iPhone’a w ramach programu Applecare.
Jeśli Twój iPhone został uszkodzony w wyniku nieautoryzowanych modyfikacji, może być konieczne skontaktowanie się z firmą Applecare w celu ustalenia, jakiego rodzaju uszkodzenie wystąpił w telefonie. W zależności od posiadanej wersji iPhone’a, autoryzowane zgłaszanie szkód może różnić się od zgłaszania nieautoryzowanych modyfikacji. Oznacza to, że Twój telefon może ulec uszkodzeniu ekranu w wyniku zalania wodą, bliskości magnesów lub innych szkodliwych magnesów, przypadkowego upadku, uszkodzenia elektromagnetycznego itp. W zależności od rodzaju uszkodzeń, które spowodował Twój telefon, możesz go naprawić lub odesłać do producenta w celu wymiany iPhone’a. Jeśli Twój telefon został uszkodzony w wyniku nieautoryzowanej modyfikacji, może być konieczne odesłanie telefonu do producenta w celu uzyskania zwrotu części.
Jeśli Twój iPhone został uszkodzony przez wodę, może być konieczne skontaktowanie się z producentem, aby ustalić, czy jest on objęty gwarancją, i dowiedzieć się, jakie czynności należy wykonać, aby naprawić iPhone’a. W zależności od stopnia uszkodzenia, gwarancja będzie wymagała naprawy w autoryzowanym centrum serwisowym. W niektórych przypadkach może być konieczne wysłanie iPhone’a do zakładu firmy w mieście, w którym mieszkasz. Jednak w większości przypadków telefon zostanie wymieniony, a w rezultacie nie poniesiesz żadnych opłat.
Inne usługi, które mogą być potrzebne po serwisowaniu iPhone’a, to serwis baterii oraz serwis i naprawa iPhone’a. Serwis baterii polega na wymianie oryginalnej baterii na nową dostarczoną przez producenta. W przypadku naprawy iPhone’a bateria powinna zostać wymieniona przez firmę naprawczą zgodnie z warunkami gwarancji. Konieczne może być również zapoznanie się z warunkami określonymi przez dostawcę telefonu komórkowego w zakresie przedłużonych gwarancji na baterie. Chociaż te gwarancje zwykle nie obejmują szkód, pozwalają wybrać alternatywnego usługodawcę.